Pages

Duet(t) w sypialni

Jakiś czas temu, podrzuciłam Wam kilka pomysłów na weekend. Jednym z nich była szybka metamorfoza wnętrza. Zaproponowałam wówczas zmianę jego kolorystyki przy użyciu doskonałego duetu jakim jest farba i tapeta. Skandynawscy projektanci stworzyli dla marki Tikkurila wspaniałe kolekcje tapet w różnych wersjach kolorystycznych, do których odpowiednio został dobrany kolor farb. I tak powstały produkty: Tikkurila Duett. Poszukując pomysłu na aranżację sypialni wróciłam do tego wypróbowanego rozwiązania. Wybrałam: Duett Woods. Chciałam stworzyć wnętrze w barwach natury. Tapeta znajduje się na centralnej ścianie sypialni. Na jej tle ustawiłam łóżko, a po bokach pieńki służące jako stoliki nocne. Nad nimi kinkiety. Po przeciwnej stronie znajduje się pojemna szafa ubraniowa, fotel i lampa podłogowa. Oczywiście w sypialni nie mogło zabraknąć ulubionych polskich plakatów turystycznych z serii Polska-Plakat, których autorem jest Ryszard Kaja. Pomysłów na aranżację tej sypialni było kilka. Ale o nich napiszę w innym poście.

Dacon-Design-architekt-tapeta-tikkurila-duett-farba-plakat-pieniek-kinkiet-narzuta

Dacon-Design-architekt-sypialnia-tikkurila-duett-szafa-fotel-lampa-lozko-kinkiet-tapeta

Dacon-Design-architekt-sypialnia-tikkurila-duett-szafa-fotel-lampa-plakat-Tatry-niebieski-tapeta

Dacon-Design-architekt-sypialnia-eko-tikurrila-duett-tapeta-plakat

Miłego tygodnia ♡

6 komentarzy:

  1. Skąd pochodzi ta piękna czarna rama do plakatów z serii Polska? Gdzie można ją kupić?

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę zajrzeć do Ikei. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można kupić fotel?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fotel to Eden marki Softline dostępny m.in. w sklepie internetowym www.atakdesign.pl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy projekt sypialni, aczkolwiek ja bym go nieco ożywiła, aby stał się bardziej przytulny. Być może zmieniłabym kolor ścian na jakiś żywszy na przykład śliwka lub oliwka. Najbardziej podobają mi się zasłony i śliczny błękitny fotel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za tę opinię. Tak, myślę, że sypialnia w kolorach śliwki lub oliwki byłaby ciekawą propozycją. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń