Pages

Aranżacja kawiarni

Projekt kawiarni, który miałam przyjemność wykonywać, pozwala mi mieć nadzieję, że za jakiś czas wszystko wróci do normalności. Znów miasto będzie tętnić życiem. Spotkanie z przyjaciółmi w kawiarni czy pubie, albo wypad do kina czy teatru stanie się naszą codziennością ;)
Projektowanej przeze mnie kawiarni, ze względu na jej położenie na mapie Wrocławia, nadałam nazwę: Two Islands Café. Aranżacja kawiarni nieco kobieca z loftowymi dodatkami. Głównym elementem dekoracyjnym jest niezwykła tapeta Boudior marki Wall Art. Na ścianie, przy której znajdują się kawiarniane stoliki z fotelami, umieściłam tapetę Refined Black też marki Wall Art. Wyposażenie kawiarni to stoliki kawowe, stołki barowe i wieszak producenta mebli giętych - FAMEG. Tapicerowane fotele z kolekcji Harry to produkt marki Customform, a dwie sofy stojące w narożniku kawiarni to ulubiony model Hugo producenta Sits. Całość uzupełniona fotografiami autorstwa Szymona Brodziaka.









Dobrego dnia :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz